עקבו אחרינו

יום רביעי, 26 בפברואר 2014


מעצב – לקוח ומה שביניהם…

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור קטן שיבהיר את עמדתי לגבי החשיבות הגדולה בחיבור בין מעצבת ללקוחותיה: אחד הפרויקטים המרגשים שעבדתי עליהם היה מיתוג ספריית הבוטיק ובית הקפה "חדר עבודה". עידן, בחור צעיר ושאפתן חיפש אמנים שיערכו אצלו במקום תערוכות וכך הגיע אליי. לאחר שיחה קצרה הצעתי לו את שירותיי כמעצבת גרפית. עוד במפגש הראשון התגלה לעיניי בחור עם אמביציה ושאפתנות שבליבו חלום לפתוח מקום קטן וביתי שייתן מענה לצעירים רבים שמחפשים את השקט והמקום האינטימי בתוך מרוץ החיים התל אביבי. בנוסף הוא רצה שהמקום ישמש במה לאמנים שיוכלו להציג שם את יצירותיהם. מיותר לציין שכבר במפגש הראשון התחברתי מאוד לעידן, הרעיון המופלא והיצירתי קרץ לי בעיקר שזה הגיע מבן אדם איכותי שיודע מה הוא רוצה ופועל לשם כך… הגעתי הביתה והתחלתי לעבוד..ניסיתי לחשוב מה יתאר בצורה מושלמת את החזון של "חדר עבודה", ישבתי כמה ימים על הרעיון, היה לי חשוב שהלוגו ישקף בצורה מושלמת את רצונותיו ויביא את קהל היעד המתאים למקום תוך כדי שהוא כולל בתוכו את אופיו של בעליו, עידן. הלוגו נוצר, התגובה של עידן הייתה נרגשת ומחמיאה. ידעתי באותו רגע שהלוגו אכן משקף את כל מה שרציתי. לאחר מכן התחלתי במיתוג העסק: פליירים, תפריטים, עיצוב לפייס בוק וכד' הכל זרם בצורה מושלמת, כל מה שעידן רצה התחיל להתחבר לו מול העיניים, העסק עליו חלם נוצר בדיוק כפי שדמיין…. בחזית בית הקפה מוצג הלוגו בגדול, החלטנו בהחלטה משותפת שאת מנורת הקריאה שאיירתי כחלק מהלוגו אצייר כציור קיר על גבי השלט, הייתי נרגשת מאוד לעשות זאת, בתור מעצבת גרפית ואמנית הדבר אפשר לי להביע את האומנות שלי בצורה הטובה ביותר. את התוצאה תוכלו לראות בתמונות… הסיפור של "חדר עבודה" כמו סיפורים רבים אחרים, מתאר מערכת יחסים, עבודה של מעצבת מול לקוח, רצונות מול מימוש, חלום מול הגשמה… ישנה חשיבות גדולה לחיבור הראשוני בין הלקוח למעצבת ואני חושבת שאם ה"קליק" הזה לא נוצר לא יהיה את אותו אפקט בתהליך המיתוג.

תמונה חדר עבודה

לסיכום… המסע אותו אני עוברת עם לקוחותיי אינו מסתיים בהחלפת מיילים. זהו תהליך שמתחיל בפגישת היכרות מעמיקה שלאחריה נוצר רעיון שלבסוף מגשים חלום. חשוב לי שלקוחותיי יתחברו אלי ואל הרעיונות אותם אני משקפת בעבודתי זאת הדרך להגשמת החזון שלהם בצורה הטובה ביותר….

חדר עבודה(3)

יום רביעי, 26 בפברואר 2014

לוגו של וואטסאפ