איך נולד לוגו
אני מוצאת את עצמי כל פעם מחדש בהתרגשות עצומה לקראת מפגש עם לקוחות פוטנציאלים המבקשים למתג את העסק שלהם, ממש פרפרים בבטן … אני מגיעה לפגישה, מולי מתיישב לקוח, או לקוחה או אולי שותפים שלכולם רצון אחד: להגשים חלום, אני מביטה בהם, חוקרת.. מנסה לשאוב השראה משפת הגוף מנסה להבין את האדם שיושב מולי, מיהו? […]
קרא עוד
יום שני, 31 באוקטובר 2016
כיצד בוחרים סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג ?
מזל טוב ! אם אתם חושבים לקחת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג לעסק שלכם, כנראה שאתם בשלבים מתקדמים של הקמת העסק ועכשיו מה שנותר הוא לתרגם את כל ה"מי אני, מה אני", לויז'ואל קצר וקולע. אולי גם יש לכם כיוון ללוגו ולשפה העיצובית, אולי זה אימג' שראיתם איפשהו, או שיש לכם אהבה וותיקה לסוג מסוים של […]
קרא עוד
יום שלישי, 1 במרץ 2016
חשיבות כרטיס הביקור בעידן הדיגיטלי
הכל על גבי מסכים שלמעשה ממלאים חלק נרחב מאוד מחיינו.
אז למה למעשה אנחנו זקוקים בכלל לכרטיס הקטן הזה, למה משמש אותנו כרטיס הביקור שלנו?
אני מאמינה שיש משהו בכרטיס הביקור שלנו שבראש ובראשונה מסמל פשטות ומחזיר אותנו לרגע אחד לזיכרונות נעימים של עבר פשוט יותר…בנוסף,
קרא עוד
יום חמישי, 9 באפריל 2015
מעצב – לקוח ומה שביניהם…
אני רוצה לשתף אתכם בסיפור קטן שיבהיר את עמדתי לגבי החשיבות הגדולה בחיבור בין מעצבת ללקוחותיה: אחד הפרויקטים המרגשים שעבדתי עליהם היה מיתוג ספריית הבוטיק ובית הקפה "חדר עבודה". עידן, בחור צעיר ושאפתן חיפש אמנים שיערכו אצלו במקום תערוכות וכך הגיע אליי. לאחר שיחה קצרה הצעתי לו את שירותיי כמעצבת גרפית. עוד במפגש הראשון התגלה […]