עקבו אחרינו

יום שבת, 22 בפברואר 2020


מצגת עסקית מעוצבת

הרושם הראשוני של הרעיון העסקי

בעבר, עסקים רבים המעיטו בערכה של מצגת מעוצבת שכתובה כהלכה, בעקבות כך הרבה עסקים וסטארטאפים בתחילת דרכם בחרו לעשות לבדם מצגת ביתית באמצעות התכנה Power-point.

עם השנים זיהינו שיותר עסקים בוחרים להשקיע במצגת איכותית מעוצבת ומותאמת, על מנת ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר שהם יכולים להציע ללקוחותיהם הפוטנציאלים בעולם המדיה התחרותי והמגוון.

 

   

האם תנסו לתפור חליפת חתן בעצמכם או שתתנו לחייט מנוסה לעשות את זה עבורכם?

כאן בדיוק טמון ההבדל בין מצגת ביתית לבין מצגת איכותית ברמה גבוהה שמשדרת באופן מדויק את מה שהעסק שלכם רוצה להעביר. מצגת טובה יכולה להעביר לצופה את האג'נדות שלכם, החזון העסקי, ולמעשה לשקף את מי שאתם דרך השפה העיצובית והכתיבה.

    

למצגת עסקית או רעיונית יש מספר כללים חשובים:

*    מעט שווה יותר המצגת צריכה להיות עניינית, ובחירת המילים צריכה להיות מדויקת ונכונה על מנת שהצופה יסתקרן וירצה לשמוע מה יש לכם להגיד.

*   תמונה שווה אלף מילים– לשפה העיצובית יש חשיבות רבה, בחירת הצבעים והפונט, תמונות מותאמות ושילובן לאורך המצגת, שילוב של אנימציה אינפוגרפיקה ועוד…

 

*   אותנטיות זה שם המשחק– משקיעים או לקוחות פוטנציאלים רואים לא מעט מצגות לפעמים מספר רב באותו יום. מצגת טובה ומקצועית תשקף את הרעיונות שלכם באופן אותנטי ומותאם ותאפשר ללקוח לחוש נינוח ולא מאוים מה שיאפשר לו לרצות לשמוע מה יש לכם לומר ולהבדיל אתכם מהשאר.

 

*     גיוון והכנסת עניין– מצגת טובה צריכה להיות מעניינת ודינמית על מנת שהעין של הצופה לא תשתעמם, בייחוד בעולם המאוד צבעוני ודיגיטלי בו אנו חיים.

 

*    לשדר ביטחון עצמי– מצגת מקצועית ומעוצבת משדרת עצמה וכוח בדיוק כמו חליפה איכותית שתפורה למידותייך.

אחד הדברים שמנחים אותנו בסטודיו זה הדיוק וההקשבה לצרכי הלקוח ולכן העבודות שאנו מבצעים הן תוצר של עבודה משותפת ותקשורת נכונה.

במצגות עסקיות יש חשיבות רבה לפגישה מקדימה על מנת להבין את אופי המצגת המבוקשת ואת החזון העסקי של העסק, הסטארטאפ או הרעיון אותו אתם מבקשים להציג.

שתעיינו בתיק עבודות שלנו תוכלו לראות שאין סגנון אחד מובהק למצגות שעיצבנו וזאת משום שהקו המנחה שלנו הוא לשדר את המטרות העסקיות של הלקוח שלנו ע"פ רצונותיו ובכך לבדל אותו מהקו הרגיל והבנאלי של איך ש"אמורות" להיראות מצגות עסקיות וליצור עבורו מצגת מקורית ואותנטית שתענה בדיוק לצרכיו.

מזמינים אתכם להצטרף לקהל לקוחותינו המרוצים, ולעשות את הצעד הראשון לרושם ראשוני מושלם 

 

יום שבת, 22 בפברואר 2020

לוגו של וואטסאפ