עקבו אחרינו

יום רביעי, 28 בנובמבר 2018


למה לא כדאי לעשות את זה לבד?

אז כן, החיים כיזם מסובכים. כבעל עסק, אתה נדרש לטפל במגוון נושאים במיוחד בשלב הקמת העסק: תכנית עסקית, תזרים מזומנים, מצגת משקיעים ומה לא. עיצוב גרפי נחשב הרבה פעמים הדובדבן שבקצפת. זה הזמן להביא לשולחן את כל החלומות לגבי העסק, את מה שהעסק צריך לשדר בויז'ואל אחד שאומר הכל.

במאמר זה נדבר על הרצון לעגל פינות ולעצב לבד את האתר או את כרטיס הביקור של העסק.

 

למה קיצורי דרך פוגעים בתדמית העסק שלך?

ההחלטה המשמעותית ביותר בשלב העיצוב לאתר או לבית העסק, היא ההחלטה עם איזה סטודיו לעיצוב עובדים.

אם אתה יזם, סביר להניח שאתה איש אשכולות ויכול לעשות הכל. גם עיצוב גרפי, כן? ובכן- לא בדיוק, עיצוב שעשית "לבד" נראה כך ומשדר את כל מה שאתה לא רוצה לשדר על תדמית העסק.

 

קיצורי דרך זאת טעות!

 

 

הפיתוי לעצב בעצמך הוא גדול. במיוחד אם אתה יודע קצת תוכנות עריכה ועיצוב, או אם יש לך רקע בבניית אתרים. לכאורה מדובר במשימה פשוטה: קצת צבע, אפיון קל ונוח של האתר או של הגלויה והופ- יש לך עיצוב. אבל האם העיצוב הזה משרת אותך? האם הוא "עובד"? לא בהכרח. עיצוב גרפי לא נועד להיות רק "יפה", עיצוב גרפי שעובד הוא עיצוב נכון, מה זה נכון? עיצוב שגורם לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך לרצות לקרוא את המסרים שאתה מעביר. עיצוב שמתלבש כמו כפפה ליד עם טקסט נכון, יכול להפוך למכונת לידים משומנת. על עיצוב גרפי שבוצע על ידי מקצוענים אסור לוותר.

סטודיו לעיצוב גרפי שעובד נכון יספק לך ללא רק עיצוב "יפה" אלא עיצוב שעונה על השאלות שמגדירות את הצרכים שלך- מהי הצעת הערך הייחודית של בית העסק. איזה טון יש לו? ואיך מתרגמים את האישיות הזאת לויזואל?  פה נכנס הסטודיו לעיצוב גרפי כשותף לתהליך ואתה עשוי לגלות שאיך בכלל חשבת שתוכל לוותר על שירות כזה.

 

עיצוב גרפי מחוץ לקופסה

אני לא מכירה מי שאינו רוצה עיצוב חדשני ו"מחוץ לקופסה", אבל הרבה פעמים, אני רואה כיצד הרצון הזה נדחק הצידה כאשר לקוחות מבקשים ללכת "על בטוח" או להביא את הקונספט העיצובי בעצמם, אז מתחיל תהליך בלתי נמנע של התלבטות- מה עובד, מה לא עובד, מה יפה, מה מניע לפעולה ותמיד כמו כל בעיה, ההמלצה שלי היא לעשות סדר: לחזור למקורות ולשאול את עצמך ואת שותף העיצוב שלך מהן המטרות שהעסק רוצה להשיג.

 

כמה טיפים שיעזרו לך לגבש את הכיוון הנכון בכל הקשור לעיצוב ומיתוג העסק:

צור זהות ברורה לעסק. מה האופי של העסק? קליל? צעיר? שמרני? מומלץ להביט בעיצובים ולוגואים של חברות מתחרות. האם יש איזושהי חברה בתחום שלך שהלוגו שלה תפס לך את העין? אם כן- נסה לשאול את עצמך למה. חצי שעה של שיטוט ברשת עשוי לגבש את מה שאתה לא רוצה לשדר. כן, תמיד קל יותר לדעת מה לא עובד מאשר מה עובד בעיצוב גרפי. זו לפחות התחלה.

 

אל תפחד להעז!

עבודה עם סטודיו לעיצוב גרפי הוא משחק פינג פונג. רעיונות ואימג'ים שמובילים לדיון- מה עובד יותר, מה פחות. הסטודיו לעיצוב גרפי הוא שותף שלך בתהליך, סמוך על הניסיון שלו ותן לו להוביל אותך ברעיונות פתרונות וכיוונים.

עקבו אחרינו בפייסבוק https://www.facebook.com/www.shirlyGraphicDesigner/

לקביעת פגישה שלחו לנו הודעה- https://goo.gl/C8uymo

שבוע יצירתי לכולם (-:

 

 

 

יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

לוגו של וואטסאפ