עקבו אחרינו

יום שלישי, 1 במרץ 2016


כיצד בוחרים סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג ?

 

מזל טוב ! אם אתם חושבים לקחת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג לעסק שלכם, כנראה שאתם בשלבים מתקדמים של הקמת העסק ועכשיו מה שנותר הוא לתרגם את כל ה"מי אני, מה אני", לויז'ואל קצר וקולע.

2222222

אולי גם יש לכם כיוון ללוגו ולשפה העיצובית, אולי זה אימג' שראיתם איפשהו, או שיש לכם אהבה וותיקה לסוג מסוים של ויז'ואל שהייתם רוצים לתת לו ביטוי.

מיתוג לעסק הוא שלב רציני בבניית העסק: פה אתם נדרשים להחליט החלטה חשובה – עם מי עובדים? לא כל מי שהאתר שלו נראה מרשים או שיודע לשווק את עצמו מתגלה כספק השירות האידיאלי לכם. איך תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה?

בעיצוב אתרים, הבחירה קשה כפליים: הרבה פעמים אפילו אין לכם כיוון לגבי העיצוב שהייתם רוצים לראות באתר ומה הייתם רוצים שיהיה בעמוד הבית, מה ההיררכיות, ומה יניע לפעולה. אולי שמעתם על UI UX (חווית משתמש) אבל אין לכם מושג מי מומחה בזה, ואיפה מוצאים את העיצוב שיהפוך את האתר והעסק שלכם למכונה משומנת.

החדשות הטובות הן, שכמו כל דבר בחיים, קיימים כמה כללים שיעזרו לכם לגבש החלטה לגבי הסטודיו לעיצוב שלכם.

IMG_0523

 קבלו ארבעה עקרונות מרכזיים:

  1. רב גוניות. הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא יכולות הסטודיו לעיצוב. נשמע פשוט, לא?  כיצד בודקים יכולות? חפשו רב גוניות. הביטו על סוגי העיצוב השונים ללקוחות- האם כולם מדברים באותו קו? או שהסטודיו מציג רבגוניות עיצובית בשפה, במתאר וב"אופי" העיצובים? מעצב גרפי טוב צריך לדעת לדבר בכל שפה, להמציא שפות ולהכיר מגוון רחב של סגנונות.
  2. קונטקסט: מי שאינו מעצב גרפי יכול לטעון (ברמה מסוימת של צדק), שרוב העיצובים יפים. אז כיצד ניתן לבחור? כשאתם מביטים בתיקי עבודות, חפשו את ה"יפה", כן אבל גם את ה"נכון". אם אתם זקוקים לעיצוב לוגו, הביטו על לוגואים תחת הקונטקסט  של החברה. אולי תגלו שהלוגו ילדותי לאור המסרים של החברה או רשמי מדי. רשמו לכם מה תפס אתכם ולמה. אחר כך תוכלו לסכם את הכל ולראות מהן החוזקות והחולשות של כל סטודיו שבחרתם.
  3. מחוץ לקופסה: תראו לי מעצב גרפי שלא משתמש בביטוי "מחוץ לקופסה". באמת של החיים, פתרונות עיצוביים שהם מחוץ לקופסה הם פתרונות שמיצרים חריגות ממה שהעין הייתה מצפה לו באופן טבעי. מעצב גרפי טוב צריך לדעת למצוא את האיזון שבין "יפה" ל"בולט". שבין "ידוע ומוכח" לבין "מחוץ לקופסה". מה זה מחוץ לקופסה? עיצוב שאולי לא הייתם מצפים לחברה, אך יוצר בידול וגורם לכם לזכור את בית העסק.
  4. ראייה הוליסטית: מוצרי העיצוב צריכים לדבר ביניהם. להתכתב. חפשו עבודות כוללות של לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור ו cover לפייסבוק. בדקו אם כולם משתלבים ומדברים באותה שפה. עיצוב גרפי נכון, צריך לספק את היסודות לתרגום הקונספט העיצובי שנבחר, לכל פורמט.334פורמט למיתוג כוס נייר מכתבים וכרטיסוזכרו- שפטו את הסטודיו בעיניים שלכם ושל הקהל שלכם. בחירת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג צריכה להישען על יכולות גבוהות של עיצוב נכון ואיכותי ועל הבנה עמוקה של את הצרכים השיווקיים שלכם. שילוב של אלה יבטיח לכם שאתם בידיים הנכונות.

עקבו אחרינו בפייסבוק- https://www.facebook.com/www.shirlyGraphicDesigner/

לפגישה צלצלו- 054-6223706

כתובת הסטודיו: ת"א.

 

 

 

 

יום שלישי, 1 במרץ 2016

לוגו של וואטסאפ